جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خريد و فروش

فروش

۲۷ بازديد

خريد عطر ادكلن لكسوس مشكي با قيمت مناسب و كيفيت خوب به عنوان يكي از ادكلن هاي پر فروش رده هاي متوسط و اقتصادي بازار عطر و ادكلن در جهان مي باشند. 

غلظت مرزي مواد مختلف تفاوت بسيار زيادي با هم دارند. به عنوان مثال غلظت مرزي اتانول ۵ ميليون برابر غلظت مرزي متيل تيول است؛ به اين معني كه متيل تيول در مقايسه با اتانول، در غلظت هاي بسيار كمتري توسط سيستم بويايي شناسايي مي شود. از پارامترهاي دخيل در مقدار غلظت مرزي يك تركيب مي توان به گيرنده هاي بوي سيستم بويايي انسان و خواص مولكول از قبيل حلاليت و قطبيت كه تابعي از گروه هاي عاملي، وزن و ساختار مولكولي ماده است، اشاره كرد.

يكي ديگر از مباحث مربوط به بو، اندازه گيري آن است. معمول ترين معيار و مقياس اندازه گيري بو European Odor Unit و يا به اختصار OUE است، كه مراحل اندازه گيري بو به وسيله ي اين معيار به شرح زير است:

 براي يك ماده مشخص ابتدا بايد حد كشف يا حد تشخيص بوي آن ماده تعيين گردد. حدكشف يك بو در هوا غلظتي از آن ماده در هوا است هرگاه نيمي از افراد بتوانند آن بو را درك كنند. همچنين حد تشخيص غلظتي از ماده در هوا است كه نيمي از افراد قادر به تشخيص و تفكيك آن از محيط بدون بو و همچنين از محيطي با بوي ديگر باشند. غلظت حد تشخيص معمولا ۲ تا ۵ برابر غلظت حد كشف است

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.